Sjuk

Har skickat ett gäng mobilinlägg som aldrig publicerats dessa dagar :(

Kort och gott:
Jobbet gick super. Det var roligt som attans! Men var bra mör i både huvud & knopp när jag stämplade ut :)
På kvällen blev det soffpys, och trodde inte det var sant när jag kände att halsen började göra ont, IGEN!
Har ju redan haft två förkyldningar + en urinvägsinfektion på en månad!
Tyvärr känns det även denna gång som en potatis i halsen samt grötit.
Tror att jag får söka akutmottagningen i morgon (vi har en vårdcentral här i K.stad som har öppet helger) så att jag får veta om det är halsfluss igen eller ej.
Vill ju bli kry till vår resa på tisdag.

I kväll blev vi bjudna till Fam Anderssom på mat & lördagsgodis :)
Det tackar vi ödmjukast för.
Skönt att kunna gå bort i myskläder, det är sanna vänner det!

Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Fy så tråkigt att du är dålig igen, Zara. Du får ta en tur ut till Näsby VC i morgon.



Hoppas att ni gillar programmet. (skivan ni fick alltså)



Kram

2010-09-11 @ 22:47:00
URL: http://metrobloggen.se/carina6969
Postat av: Zara

Carina: Ja, det blir Näsby i morgon.. Så trist! Ni är oxå dåliga igen såg jag på FB!? Verkar vara envisa baciller! Har inte hunnit kolla skivan ännu, men ska göra det så fort det blir tid över..

Kram

2010-09-11 @ 22:58:47
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Carina Persson

Ja, Markus har varit hemma från skolan denna veckan, och i torsdags ringde Emilias fröken och sa att jag fick hämta hem henne för hon var sjuk. Och jag har också haft ont i halsen (har det fortfarande), huvudvärk, hosta, osv. Det är bara Linnea som är frisk, så jag hoppas att hon slipper bli sjuk, hon med.



Kram från mig och barnen

2010-09-12 @ 00:14:46
URL: http://metrobloggen.se/carina6969

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0