Mörk till blond

I dag bröt jag förtrollningen totalt genom att gå från de mörka till det blonda igen.
5 timmar tog det totalt, men Cecilia på Studio Capelli gör inget halvdant.
Kommer nog bleka några slingor ännu ljusare om någon månad.
När jag kom hem stirrade barnen på mig länge och Älvin sa "HÅR"..
Det är konstigt, detta är ju egentligen jag men dom minns ju bara sin mamma som mörkhårig.
Efter ett tag accepterade dom min ny-gamla hårfärg :).
Jag har i och för sig trivts bra i det mörka, men jag har alltid varit blond. Så får det bli. I alla fall just nu.
Från Amandas fina bilder till mina egna tagna med Iphone :(



Kommentarer
Postat av: Lars

Man minns ofta det man såg första gången, men eftersom barn inte minns så mycket än, så kanske dem alltid kommer tänka på dig som mörkhårig ;)

2011-04-14 @ 08:37:30
Postat av: mamma

Så fin du är..puss

2011-04-14 @ 09:20:15
Postat av: Sandra

så fin du är :) kram

2011-04-15 @ 10:00:50
URL: http://aronssonsandra.blogg.see
Postat av: Robin

Hej!

Du ser riktigt bra ut, hur kan man ta kontakt med dig?

2011-04-15 @ 11:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0