Trädgården

Har suttit ute i solen och läst en bok precis.
Men nu gick solen i moln och det vilar ett mörkt moln över huset.
Jag som trodde att det skulle bli fint hela dagen idag!?
Men jag går nog ut med de små i eftermiddag ändå, dom älskar att vara just ute.
Har hunnit städa så nu kan vi ta helga.
Den första lediga helgen för mig sedan SEP tror jag ;).
Ganska skönt om jag ska vara ärlig.
Visst hade jag kunnat spela några helger till, men nu när man vet att det inte är så tycker jag det ska bli gött!
Att bara på chilla i soffan en Fredagskväll och veta att man inte ska göra något speciellt på Lördagen.
Underbar känsla!
Det blir lite grillning ikväll med Maggan & Pierre, det ska oxå bli underbart. För jag minns inte när vi kunde göra det senast. Umgås alltså, grillat har man ju inte kunnat göra så länge i år :).

Nu ska jag lägga mig på köksoffan och läsa lite i boken igen innan min stora huligan kommer hem!
Må väl! ♥




Kommentarer
Postat av: Pia

Härligt! Ja passa på o njut för det är du värd.:)..som du/ni har jobbat så är det dig väl unnat. Dottern har storstädat här idag.:)..skönt. Ska jobba imorn och kanske söndag för det är outlet här i osby denna helgen. Sen tar jag tvättstugan på söndag. ha det gott o va rädd om dig. kramis

2011-04-15 @ 20:47:33
Postat av: mamma

så fint du gör, är det förgätmigej som du har i den ena krukan? tycker dom är så söta...kram

2011-04-15 @ 21:34:15
Postat av: Jeanette

ååhhh så fint :D

2011-04-16 @ 17:14:00
URL: http://jeanettem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0