Traktorn

I dag hälsade jag på min farmor och där finns en lekpark.
I den parken stod det en tramptraktor som jag såg när vi gick dit.
På vägen hem hoppades jag att Älvin inte skulle se den, men tji fick jag.
Det var säkra steg som tog honom till traktorn och sedan klev han upp och satte sig :).
Där kan han sitta i evigheter.
Traktorer är livet :)


Uppe på traktorn


Älvin såg att vagnen till traktorn låg lite längre bort och gick för att hämta den. Då passade Vilda på att sätta sig på traktorn vilket inte gick för sig. Då vart de livat kan jag säga ;)


Älvin vann kampen men Vilda var nöjd ändå. Med spade och spann kan hon vara sysselsatt länge...

Kommentarer
Postat av: Pia

Härliga ungar!.:)....kramis

2011-04-19 @ 20:51:09
Postat av: milo

Undrar var ham fått det intresset ifrån?

2011-04-19 @ 21:35:54
URL: http://milo.gottfridsson.blogg.se/
Postat av: Me and My Baby Dolls

Hej!



Kika in hos dig och ville tacka miljoner gånger om för det fina smycket jag fick hem idag!!! Tack! Den är superfin!



Mysig blogg du har förresten! Hur gamla är dina barn?



Glad påsk!Önskar Satu med familj

2011-04-21 @ 21:44:12
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0