Underbara vår!

En underbar ledig helg & en underbar Måndag.
Det var så skönt när man kröp till sängs i Fredags med vetskapen om man inte hade några måsten på Lördagen.
På förmiddagen åkte jag och Ängla in till stan för hon skulle göra slingor hos Cecilia på Capelli.
Hade lovat henne det när Skönheten & Odjuret var över.
Rosa & lila stod på tapeten.
Hon har inte färgat sitt egna hår utan satt in löshår i färg.
4 slingor totalt. 2 på varje sida..





I Söndags firade vi Palmsöndagen i Färlövs kyrka där Ängla och hennes kompisar uppträdde med sång och teater.
Det var underbart!



Vädret har ju varit fantastiskt Söndag & Måndag och vi har spenderat hela dagarna ute i trädgården.
Jag kanske har spenderat lite för mycket tid som ni kan se :(.
Från och med nu blir det solskydd som gäller!!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Så FIN hon är min Favoängla! Hennes mamma oxå, men hjälp vad solen tar! Har oxå lapat sol dessa dagar, UNDERBART! <3 Bara hoppas att de röda på våra kroppar snart ändrar färg och snart blir BRUN! ;-)

PUSS&KRAM till Dig, Ängla, Vilda, Emil och Älvin!

2011-04-18 @ 23:47:09
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: mamma

Mitt äldsta lill barnbarn , gulle unge..puss på dig

2011-04-19 @ 07:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0