Film

Efter en mycket lyckad spelning i Hörvik slog jag mig ned i soffan för att kolla på film.
En romantisk komdi, min favorit kategori tillsammans med svensk deckare!



En riktigt bra film tycker jag! Rekommenderas för er som gillar den typen av film!

Å jag har så mycket att göra i morgon!
Huset ser ut som kriget, milt sagt + att jag måste packa.
På Måndag efter jobbet åker jag till STHLM och förbereder inför releasen som är på Torsdag!
I dag fick jag den nya skivan i handen, så roligt!!
Får ta ett djupt andetag när jag vaknar och bara köra på!
Inget annat att göra!

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

Då har vi samma filmsmak :) Såg den för nån vecka sen, den var allt lite rolig!

2011-08-28 @ 20:34:02
URL: http://decemberflicka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0