Ja, visst saknar man de små och min stora ...

img_6336 (MMS)

Ja, visst saknar man de små och min stora tjej när man är iväg. Men jag vet att dom har det fint hemma med Emil. Dom ringde för en stund sedan och då hade pappan lugn och ro för i bakgrunden hördes två små röster leka fint ihop :). "Mamma åker tåg" säger Älvin. Han måste tro att jag åker tåg i fyra dagar" :). Vilda längtar efter mamma men nöjer sig med "hon kommer sen". Ängla, ja hon är så stor. 7 år i morgon, känns tråkigt att inte få fira henne. Tar igen det sen. I går spenderade jag hela dagen på stan, så skönt. Lite impuls-shopping blev det som jag nu är på väg tillbaka med innan jag ska möta upp mamma och syster.  Ha en fortsatt skön dag alla! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0