God morgon vänner! Hoppas ni alla haft en ...

img_3265 (MMS)

God morgon vänner! Hoppas ni alla haft en fin julafton och juldag? Vi har haft det mysigt med släkt & familj. Tyvärr så la min rygg av två dagar innan julafton så min jul har bestått av mer värktabletter en julmat :(. I dag hoppas jag på att det är den sista sjuka-dagen och att jag kan återvända till jobbet i morgon. Ska ut och gå lite idag för att se vad jag orkar med. Ha en fin annandag! Skit i rean och njut av varandra i stället :). Kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Kram på dig Zara!

2011-12-27 @ 00:46:36
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gott nytt år!:)

Postat av: Sanna

Gott nytt år!:)

Postat av: Jajja

Saknar dej här inne.



Hur går det med alla bröllopsplaner, en hel del va;)?



Kram Jajja en trogen läsare.

2012-01-16 @ 13:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0