Julstuga & Sjukstuga

I dag är jag hemma för VAB. Vilda har haft feber men idag har hon sin feberfria-dag som det heter.
Hoppas nu att inte Älvin får det lagom till nästa vecka när släkten trillar in!
Vi ska fira julen här hemma.
Det kommer bli livligt, trångt och kärt!
I vår familj så delar vi upp mycket, så att inte en behöver stå med all mat.
När man som jag, kommer hem kl 19 dagen innan jul så hade jag inte haft en möjlighet om inte släkten hjälpte till.
Det är svårt att försöka hålla ett lugn, en så kallad julefrid.
Det är så mycket som ska fixas!
Jag var klar med klapparna för 1 månad sedan vilket är jätte-skönt. Men ändå är det saker som ska fixas. Slå in klapparna, köpa mat, blommor, städa, baka, träffa vänner m.m

I dag ska vi göra ett avbrott i julstressen och åka till Malmö för att se Legally Blond!
Ängla fick sin biljett av Sanna m familj och på köpet fick dom mig & svägerskan Amanda.
Ska bli roligt!


I morgon väntas julpyssel hemma hos Maggan.
Får se vad vi kan hitta på för skoj!




Julen står så grön & grann i vår stuga!
Finns inget mysigare än skenet från en gran!

Ha en fin jul allesammans!
Lova sitta ned med lite glögg och njut av stunden, om bara som för 15 min i helgen!

Kommentarer
Postat av: Therése

Fin gran Du har Zara!

Hoppas Vilda håller sig feberfri.

bella började som feberfri igår morse men sen steg den under dagen och landade på 39,8.



Håller tummarna för att den håller sig nere idag.

Ha en mysig helg!

2011-12-16 @ 14:18:05
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Hanna

Extremt tråkig julgran.

2011-12-18 @ 17:40:33
Postat av: Zara

Tack Therese!

Vilken tur att den inte står i din stuga då Hanna :)!

Du kanske hade gillat barnens gran som är mer färggrann!?

2011-12-18 @ 19:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0