Nya stövletter & Radio-lunch!

Zara, Anders, Selma, Anna och Janne

Har precis tagit mig igenom en hel säck med stryk-tvätt som legat i så där 1 månad kanske.
Jag har så mycket tvätt! Hur kan det blir så. Jag kör minst två maskiner om dagen och ändå svämmar det över med kläder i tvättstugan.
Puh!
Längtar till sommaren, då brukar det bli tomt där inne eftersom man kan hänga ut och det torkar i ett naffs. Måtte det bli en fin sommar ;)

Annars har jag haft en bra dag.
Gjorde radio i morse som vanligt nu runt delfinalerna.
Det är super roligt och mina kollegor i panelen är toppen!
Lunch:ade men Janne & Anna (hans fru) och deras lilla dotter Selma när vi var klara.
Därefter tog jag mig friheten att strosa runt lite själv på stan..
Jag syndade... ;) Jag köpte mig ett par nya skor.
Har länge suktat efter ett par stövletter i just denna nyans. Lejonbrun? Jag vet inte vad färgen kallas. Cognatbrun kanske är det rätta ordet.. Ja, så här ser dom ut i alla fall..

Älskar dom och dom är så JAG! :)



Här hemma händer det så mycket med dom små, som faktiskt blivit ganska stora :).
Det bubblar ord ur munnen och dom försöker hitta ord för allt..

Ord som dom bla kan säga:
Traktor, ringa (inga), dricka, tack, ,mamma, pappa, vilda, älvin, ängla kudde, docka, vagn, öga, lampa mfl..
Och Älvin är en sann sång & dansman. Som han sjunger "nannannananna" och så spelar han gitarr samtidigt. Efter att jag sjungit "I ett hus" och " huvud axlar knä och tå" en gång så har han snappat upp alla rörelser.. Sötnos! Vilda hon klappar händerna :)

Kommentarer
Postat av: Mo

Å lyllos dig. Kan du fixa en påskrift ´å hälsa Janne från mig. Säg att knopp tappade en öl över honom på Stat, Öland -87 när Janne var mitt i ett solo.

2011-02-28 @ 23:07:58
Postat av: zara

Ha ha, det ska jag säga :)

2011-02-28 @ 23:13:41
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: mamma

Klart du skulle ha dom skorna ,de är du värd....Glöm inte att dom kan säga mommmo oxå.....puss

2011-03-01 @ 09:21:34
Postat av: Therese

Riktigt snygga stövletter! Jag har ju inte fått gå i klack på över ett år, och får egentligen inte än... Men jag ska synda i vår och köpa mig nåt som förlänger mig en bit :)

2011-03-01 @ 17:59:36
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jättefina skor :) dem är du värd! kram

2011-03-01 @ 18:22:36
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0