Premiär

Så nöjd, avslappnad & lugn!
Äntligen är premiären avklarad och jag kan slappna av igen.
Jag har får tillbaka mitt liv men har det roliga kvar på helgerna :).

Jag var pirrig i kroppen när jag entrade scenen i går. Men efter ha tagit de första tonerna bestämde jag mig för att strunta i nerverna och bara njuta av en salong full av åskådare.
Jag hade så roligt på scenen och både mina vänner i ensemblen & publiken gjorde att man fick extra kraft & energi.
När det blev stående ovationer i applådtacket trängde tårarna..
Det var så mycket press som släppte.

Vi hade världens roligaste premiärfest och jag/vi var inte hemma förrän kl 5 i morse.
När det hände senast för min del minns jag inte ens ;).


Bild tagen av My Ericsson


Jag och kusin Sanna som spelar Silly Girl


En fantastik tårta gjord av Darins/Fantasi

Kommentarer
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma

Jag har beställt biljetter. Hoppas det fortfarande finns platser kvar!!

Skönt att nervositeten har släppt!!!

Kramar om

2011-02-20 @ 22:03:40
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Marcus Mattisson

Hej. Tack för en underbar premiär. Ni var fantastiska.



Mvh Marcus Mattisson

2011-02-20 @ 22:31:39
Postat av: Anonym

hej zara ni var super bra igår tack för en trevlig kvälll kram jenny

2011-02-20 @ 22:32:21
Postat av: Annika

Åh vad glad jag är för din skull!!

Superkul!! =)

2011-02-21 @ 08:01:04
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack för en underbar premiär i lördags, den va helt underbar. Vill se den igen:-)

Alla va så himla duktiga och ni utvecklas mer för varje gång. Detta gjorde du bra Zara, bra jobbat.

Du passa så himla bra som Belle, ingen hade gjort de bättre. Helt fantastiskt! Jätte kul att se och träffa er igen:) åhh Ängla hon va jue för söt!!



Kram Åsa

2011-02-21 @ 09:07:05
Postat av: HeLeNa

Heeej!

Va härligt & höra att er Premiär gick fint!

Vi ser fram emot att komma och kolla på er framöver!

Massa Kramar! =)

2011-02-21 @ 12:42:52
URL: http://hellur.blogg.se/
Postat av: anneli carlsson

Jag kan inte annat än hålla med föreställningen var kanon och festen oxå.TACK

2011-02-21 @ 12:55:16
Postat av: Eva

Vad härligt att allt gick bra! Och fina recensioner fick ni!!

2011-02-21 @ 15:08:36
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma

Vi ska se den den 12 mars! Ska bli kul! :-)

2011-02-21 @ 17:19:55
URL: http://lindabt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0