Svammel!

Vänner, vänner..
Vad trött jag varit denna vecka. Som att någon slagit mig i pallet.
Urladdning kanske det heter?
Inte så konstigt kanske. Som vi jobbat allihop den sista tiden.
Nu när alla nerver & press släppt kändes det som luften gick ur mig.

Men i dag har jag arbetat. Trots att jag är trött så ger mina kolegor mig sådan energi.
Jag gillar mitt arbete på H&M.
Att komma dit en dag i veckan är som semester :).
Vad härligt det är med alla underbara vårkläder, man vill handla allt!
Så fina byxor jag hittade till Älvin, chinos i klarblå, röda jeans..
Som man längtar till det börjar knoppa sig ute och man kan hänga in vinterjackan (nu har jag visserlligen en ny Skönheten & Odjuret jacka som är fin & varm) i garderoben och sätta fötterna i sandaler.
Längtar inte ni?

Besök:
Nu under spelperioden dimper det ned lite besök här i huset :).
Förra helgen fick vi besök från STHLM. Sannas föräldrar & mormor. Sannas pappa är min morbror!
Så roligt att dom åkt hela vägen ned för att se oss!
I dag kom mamma, Anders & Linn hit ;), Så nu njuter jag av att ha dom här!
Tyvärr hinner man inte ses så mycket när vi spelar, men lite är tillräckligt :)





Kommentarer
Postat av: Emelie

Mmm längtar mycket till våren!!! Fast det känns som det dröjer :-( här uppe har vi -17

2011-02-24 @ 21:47:25
URL: http://frokenmli.blogspot.com
Postat av: Pia

Inte konstigt alls att du är trött för så mycket du har haft omkring dig den senaste tiden. Skönt dukan pusta ut lite nu.



Längtar också efter våren nu. Lite vårkänslor tycker jag pirrar i kroppen. Ja helst när jag pratar med en som jag nyss lärt känna lite...såååå spännande. så kanske lite vårkänslor i luften.:)



Ha det gott och va rädd om dig..kramis

2011-02-25 @ 20:03:59
Postat av: m

lycka till med allt missade dig i torsdags eftersom jag var sjuk, :( M

2011-02-25 @ 22:30:29
Postat av: Sandra

Såååå fin du är :) kram

2011-02-27 @ 12:43:29
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Harriet Kyolaba

Gud så Vacker du är människa:=) Vilket underbar Kort...WOW

2011-03-01 @ 17:20:47
URL: http://kyolaba.blogg.segg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0