30 dagar

Dag 3: Mina föräldrar

Är världens bästa såklart ;)
Jag har en mamma och en pappa.
Min mamma heter Annika, född Stockholmare men blev Västgöte vid 13 års ålder.
Hon blev kvar i byn när resten av hennes familj flyttade vidare pga att hon träffade min pappa Kjell som är född Karlsborgare.
Dom var unga.
Fick först min bror när dom var 19 resp 22 år gamla & sedan mig 5 år senare.
Jag trodde vi var den lyckligaste familjen i världen men när jag var 7 år gammal rasade den bilden samman en skön sommardag.
Dom skulle skiljas!
Inte ett ont ord hade jag hört dom säga varandra, därför kom det som en chock.
Jag och mamma flyttade en skogstig bort medan min bror bodde kvar hon pappa.
Vi hade varannan helg realtion men fick komma som vi ville ändå.
Min relation till mamma blev såklart tajt och är så än.
Hon är min bästa vän i alla kategorier.
Mamma är min idol och förebild.

Med varannan helgs relationer blir man kanske inte tajtas i världen men det har vi tagit igen på senare år jag & pappa! Jag älskar honom högt!
Han är en varm, lugn & snäll människa.

Eftersom jag är skillsmässobarn har jag fått äran att få två extra föräldrar.
Pappa träffade Carina och jag var så glad att han inte skulle vara ensam mer.
(Skuldkänslor som barn ofta lägger på sig).
Efter några år flyttade hon upp till pappa från GBG och har sedan dess varit endel av mitt liv och nu även av mina barns. Vi tycker alla mycket om henne och jag är så glad att pappa har hittat någon som passar honom. Dom är som gjorda för varandra!

Mamma parade jag ihop med Anders!
Jag bjöd med honom att titta på när min klass skulle uppträda vid kanalen i KBG.
"Jag är en vanlig kanin, vanlig fast ovanligt fin" sjöng vi med kaninöron på huvudet ;)
Självklart hade dom fattat tycke för varandra innan det, men han fick mitt godkännande på så vis.
Anders såg mig! Viktigt eftersom jag och mamma var så tajta.
Anders flyttade så småningom in hos oss och jag har sedan dess levt med honom som en förälder.
Nu är vi tajta, jag & Anders!

I dag skulle jag inte vilja att mina föräldrar var ihop.
Jag har fått två bonusföräldrar som jag älskar och mamma & pappa är lyckliga = lyckliga föräldrar!

Jag älskar er mamma & pappa!



Kommentarer
Postat av: mamma

O jag älskar dig min underbara dotter..puss

2011-01-01 @ 20:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0