Escados


Jag har inte tittat på tv på flera månader (kanske ngn enstaka gång) men är det ett program (+ desperate houswife) som får mig att bänka mig så är det SOLSIDAN. Jag tror de flesta håller med? Det är rena lyckopillret och jag skrattar så jag kiknar! Självklart beror det på att man känner igen sig eller känner igen andra i sin omgivning. Jag och Sanna satt och diskuterade idag hur många par som kommer att köra med Escados efter detta. Säkert många sa vi och skrattade... Lite senare idg fick jag bevis på det. En kompis skickade hit sin man sent i kväll för att hämta böcker till henne. När jag öppnade sa jag "Fick du sticka ut så här sent? Att du gick med på det?" Han svarade "Ja, MEN det kostade henne en massa Escados!! Oj vad jag skrattade!!! :)

Kanske inte är så dumt att införa? ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Kan det ha varit den som jag tror??.kram

2011-01-25 @ 09:28:53
Postat av: Anonym

Hahaha.....det kostade en kopp TE och en LITEN bit mörk choklad!!! Men vad gör man inte för några böcker och att slippa gå ut i mörkret själv!! =)

Ja Annika, det va Pierre och jag....hihihi

2011-01-25 @ 12:33:42
Postat av: annika

Ha ha förstod det Maggan.....

2011-01-25 @ 17:36:05
Postat av: Linda BT (3barns tvillingmamma)

Hej!

hur länge hade du liggdelarna i vagnen till Vilda och Älvin?

Kram Linda

2011-01-26 @ 14:51:23
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha ha! Jag håller med. Solsidan e så Himla svenskt så det är inte klokt! Dessutom gillar ungarna det oxå så det blir en riktig familjeavslutning på veckan.

Lycka till med sluttanpen av repen! ;-) (oj vad jag fick till det där! ;-))

2011-01-26 @ 18:00:54
Postat av: Marie

Ha ha ha! Jag håller med. Solsidan e så himla svenskt så det är inte klokt! Dessutom gillar ungarna det oxå så det blir en riktig familjeavslutning på veckan.

Lycka till med sluttampen av repen! ;-) (oj vad jag fick till det där! ;-))



2011-01-26 @ 18:05:39
URL: http://www.marieskapar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej

Jag letar efter ett ställe i Malmö där man kan hyra ett bord och stå och sälja. Har för mig att jag har läst på din blogg att du varit där. Stämmer det? Var ligger det i så fall och hur går man till väga??

Tacksam för svar. // Anna.

2011-01-27 @ 22:18:40
Postat av: Anna

Hej

Jag letar efter ett ställe i Malmö där man kan hyra ett bord och stå och sälja. Har för mig att jag har läst på din blogg att du varit där. Stämmer det? Var ligger det i så fall och hur går man till väga??

Tacksam för svar. // Anna.

2011-01-27 @ 22:19:38
Postat av: Anonym

Anna: vi brukar stå på drottningtorget i Malmö. Men det brukar endast vara mellan april-sep. Gå in på malmostad.se. Där står allt om deras loppisar.

Lycka till!

2011-01-28 @ 07:14:53
Postat av: Anonym

Solsidan är det bästa svenska humorprogrammet.



Kolla in fansidan för vidriga Ove Sundberg



http://www.facebook.com/pages/Tjenare-mannen/118665854871854

2011-01-29 @ 18:52:49
Postat av: Olle

host Sexköpslagen host

2011-01-30 @ 19:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0