Fina bilder!

HAr precis lagt barnen och kände att jag behövde pusta ut framför datan lite.
Emil & Ängla är på rep.
Ska snart sätta mig med mina smycken och göra klart några beställningar.
Skönt att beta av.

Inskolningen går bra, men vi har inte lämnat dom ännu.
Dom leker för fullt men kollar upp vart vi är emellanåt.
Tycker det verkar vara en bra avdeling, men det är många barn.
Blir ganska intensivt för dom på sådan liten yta, skönt att det snart är vår så dom kan vara ute mer.

I morgon var det tänkt att vi skulle se Jekyll & Hyde på Kristianstadsteater men tyvärr så ringde barnvakten och sa att hennes partner var magsjuk. Alla vet vad jag tycker om just den åkomman, så jag får bli hemma.
Många runt omkring oss har magsjuka, så vil håller oss undan helt.
Det finns ingen tid att bli sjuk på. Så jag håller tummarna att vi i alla fall slipper just det.
Hoppas att jag får tillfälle att se den någon annan gång i livet.
Sjukdom kan man inte göra något åt, det är sånt som händer...

Tänkte bjuda på några fina bilder som barnens faster tagit.
Hon är så duktig.







Kommentarer
Postat av: Pia

Verkligen jättefina foto som hon har tagit. Söta barn.:)

2011-01-17 @ 20:10:44
Postat av: mamma

O så fina bilder på gullungarna längtar. Vad duktig Amanda är på att ta kort..kram

2011-01-17 @ 21:14:44
Postat av: mamma

O så fina bilder på gullungarna längtar. Vad duktig Amanda är på att ta kort..kram

2011-01-17 @ 21:15:09
Postat av: Jajja

Grymt fina bilder. Duktig fotograf;)



Den på lilltjejen i svart/vit och så färg på henne, den är bara SÅÅÅ fin.



Jajja.

2011-01-17 @ 21:57:33
Postat av: Therese W

Shit vilka underbara bilder, en riktigt grym fotograf och givetvis underbart söta barn med:)

2011-01-17 @ 22:44:47
Postat av: Linda BT (3barns tvillingmamma)

Superfina bilder!!!

Kram

2011-01-17 @ 22:47:40
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt fina foton!! Härligt att inskolningen verkar gå bra!

2011-01-18 @ 18:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0