Hövvet!!

Som ni vet har jag haft huvudvärk.
Snart i två veckor nu och jag börjar blir rejält trött på det kan jag säga.
I Onsdags fick jag träffa en sjukgymnast och vi kom överens om att påbörja akupunktur behandling.
I Onsdags kväll försvann huvudvärken men I går eftermiddag på jobbet kom den tillbaka med besked.
Hade så ont i morse & på förmiddagen.
Hade tid i dag igen och när jag gick därifrån trängde tårarna fram av smärtan.
JAg gick hem och la mig.
När jag vaknade vid 14 tiden var den borta!!
Jag njuter av de timmar jag slipper känna av värken ska ni veta.
För jag vet att den förmodligen kommer tillbaka i morgon. Det krävs väl i alla fall upp till 6 ggr innan man blir av med den helt?!
Men i kväll ska jag njuta. Mysa med chips, dipp & Ängla.
Självklart ska vi hejja på HANNAH i Lets Dance!!
Heja, Heja, Heja!!

hannah-graaf-och-calle-sterner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Zara... I två veckor?? Låter inte så bra! Då är det ju knappast vanlig migrän. Spänningshuvudvärk borde väl ej heller hålla i sig så länge?? Red ut detta ordentligt och nöj dig inte med halvtaftiga spekulationer! Du ska inte behöva gå runt med olidlig värk.Hur ska man då orka vara människa,mamma, flickvän, vän, Zara och allt vad man nu faktiskt är och förväntas vara i vardagen.. Kämpa på för rätt behandling om så krävs.Pressa inte dig själv för mkt o för länge! Massa kramar/ Lena C

2011-01-14 @ 21:06:51
Postat av: Anonym

Fina Lena! Nej, det är ingen höjdare. men får man ordentliga spänningar kan det tyvärr sitta i.. Jag ger akupunktur en chans, funkar inte det får dom skicka mig till läkaren. Kan inte ha det så här när jag spela musikal!!

Stor kram till dig!!

2011-01-14 @ 21:18:26
Postat av: Anonym

Stackars dig.:(..kan ju va spänningshuvudvärk för du har ju en hel dig omkring dig nu och ibland kan det bli för mycket. Om inte akupunkturen hjälper så måste du söka fördet. Ibland har jag haft sådan huvudvärk så jag varit rädd för en hjärnblödning men det är ingen vanlig huvudvärk eller migrän bara spänner i hela huvudet. Brukar hjälpa med tabletter och kaffe men man blir ju rädd. Hoppas ditt släpper annars måste du kolla upp det. Behöver ju absilut inte va nåt farligt men bäst att gå till botten med det. Va rädd om dig.kramis

2011-01-14 @ 21:27:18
Postat av: Annika

Fina Zara!

Jag har haft anfall i två veckors perioder också och man blir så rädd och även helt slut.

Jag gick också till läkaren för ett tag sedan, fick prova annan migränmedicin, ifall jag blivit immun mot min vanliga. Men jag var också så himla trött på att alltid ha huvudvärk.

Men konstigt nog blev det bättre sen, så nu har jag det bara ett par dagar i sträck ("peppar peppar")



Men du...ta hand om dig och ta det lugnt! Många kramar till dig!!

2011-01-15 @ 09:57:21
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch då, stackare! Hoppas huvudvärken snart försvinner men bra att du tar det på allvar och ska testa med akupunktur, hoppas det fungerar!



Snart är det bara 1 månad kvar till premiären, det ska bli så spännande:)



Kram o krya på lilla huvudet....

2011-01-15 @ 12:54:05
URL: http://sandrastoughts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0