30 dagar

Dag 11 – Mina syskon

Jag valde att hoppa över dag 10 sålänge. Orkar inte ladda in bilder just nu.

Min bror Daniel:
Jag och min storebror Daniel växte upp tillsammans och har samma mamma & pappa.
Han var 5 år när jag föddes och från början tyckte han att jag var det sötaste som fanns ;).
Dom som inte höll med honom om det klippte han till!
(Rätta takter)
Vår barndom ihop bestod mest av bråk.
Han retatde gallfeber på mig och jag skrek.
Måste ha varit ett pain in the ass för våra föräldrar!?
Men vi har också haft en massa roligt ihop såklart, men mest kivades vi nog ändå.
Vi är väldigt olika min bror och jag. Man kan förklara det så här:
Han är "Spara" och jag är "Slösa" :)
Jag tror att det beror på att han efter skilsmässan bodde mest hos pappa som är en spara.
Jag bodde mest med mamma och hon är en slösa.
:)
Men vi har alltid (efter att vi slutat bråka vi 20 års ålder) stått varandra nära och varit viktiga för varandra. Vi tycker om att umgås. Att vi båda har familjer har gjort att vi knutit ihop banden mer, våra barn är ju kusiner. En realtion vi är överns om ska vara tajt!
Jag älskar min bror och är oerhört stolt över honom!
Han är kämpe, en envis person, precis som jag!



Min syster Natalie:
Jag och Natalie har egentligen inga blodsband. Men vad betyder blodsband egentligen?
Natalie kom in i mitt liv när hon endast var 4 år.
Hon tog mig med storm och flyttade genast in i mitt hjärta.
Min pappa och hennes mamma blev förälskade. Jag och Daniel fick ett nytt syskon och Natalie fick två syskon på samma gång.
Vi är väldigt glada för varandra (i alla fall jag för henne) och jag är så glad över att ha fått henne i mitt liv!

Min syster Linn:
Linnsan Pinnsan kom till världen till min stora glädje när jag var 11 år!
Jag önskade mig inget annat en ett syskon hemma hos mamma.
Vet inte om det var pga mitt tjat som mamma & Anders valde att skaffa barn, förmodligen inte ;).
Linn hängde med mig jämt.
Mina kompisar tyckte att hon var ursöt så det var aldrig ett problem att hon hängde med oss.
Hon är världsbäst och jag älskar henne för sitt systerskap till mig men framförallt över hennes fina sätt mot mina barn! Hon är fantastisk!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Så fint skrivet av dig..Älskar mina tre barn över allt annat..puss

2011-02-06 @ 21:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0