Semestern börjar gå mot sitt slut och bile...

img_7340 (MMS)

Semestern börjar gå mot sitt slut och bilen rullar hem från Karlsborg i kväll.. Vi fick en fantastisk sista dag med värmande sol och bad i Vättern för de små.. Ängla har klippt sig och fått håret fixat med lockar och en fläta flätat som en krans samg glitter, hon är så fin! Jag känner ett viss vemod i bröstkorgen över att lämna min fina familj, delar av den har jag bara hunnit träffa en gång.. Men när man väl kommer hem brukar hemmakänslan infinna sig och den brukar vara ganska skön :).. Har en massa projekt jag ska sätta i gång med som ska bli roliga!!


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Kör försiktigt:) Ska posta armpuffarna i morgon bara jag hittar dem kram

2011-07-27 @ 17:47:42
Postat av: mamma

Vi saknar er redan kan jag säga..puss

2011-07-27 @ 21:02:09
Postat av: linn

Ni är otroligt saknade!

Saknar att höra Ängla springa runt o sjunga!!<3

2011-07-27 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0