Spelningar!

Allsång vid kanalen i Karlsborg!
Det var en fantastisk kväll som vi spenderade vid underbara kanalen i min hemort.
Vi hade vädergudarna med oss detta året och solensstrålar värmde gott och alla människor hittade ut från sina hem.
Det är alltid en speciell känsla att sjunga inför hemmapubliken och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var pirrig innan första låten som var mitt power nr i Skönheten & Odjuret.
Men efter det njöt jag ordentligt av kvällen!
Gjorde "Du är allt" tillsammans med min kusin Sanna (som ni kommer kunna se so Rizzo o Gerase i höst på K-stads teater mot Kevin Borg) och det är alltid speciellt att jobba med henne.
Även emil var ju på plats och fick ljubel efter "Nu eller aldrig" som aldrig tog slut :)
Jag sjöng även Sareks nya sommarlåt "Liljekonvaljernas Vals" som jag tror gick hem!?
En stor eloge till alla som arbetar bakom kulisserna till Allsången, ni gör ett fantasikt jobb!!
Vill även ge en applåd till det underbara bandet som kompade, vilka klippor!!
Tack alla ni som kom och spenderade kvällen med oss.
(Många frågar vart jag köpt min klänning som jag har på spelningarna samt bilderna Amanda tagit. Den kommer från H&M. Tror tyvärr inte den finns i butik längre, kolla hm.se)





Visfestival i KRÄGGA:


Sareks fanatstiksa producent, fixare & gitarrist!
I bakrunden kan ni se en viss spännis, det är Sareks egen Krille :)


Det Peter Jezewski som håller i hela festivalen!


Jag lovade Ängla att fota mig med söta Sara Varga som också spelade på festivalelnen.
Har man lovat så har man :)


Det var underbart roligt för mig att få träffa min barndomsidol!
Kan ni se vem det är? Hon är sig lik!
Tone Norum!
"Don´t turn around.."


Miljön var helt fantastisk på Krägga och dom hade anordnat det så fint både för gästerna & artisterna med god buffé och dricka!
Det var en härlig dag tillsammans med Sarekarna!!


Dagen efter hade jag några timmar innan mitt tåg skulle gå hem.
Dom spenderade jag med mina favorier Sten & Patrik.
Vi gick på stan och handlade lite till barnen och sedan år vi lunch tillsammans!!
Så underbart att träffa dom!!

Det har varit härliga dagar även om tragedin i Norge har speglat mycket av dagarna.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Mellring

Hej Zara och tack för i fredags! Kan inte du länka/dela det du skrivit om allsången i Karlsborg plus bilderna till Karlsborgs allsångsförenings facebook-sida!??



Kram och TACK!!



Anna-Karin

2011-07-25 @ 16:32:09
Postat av: Mo

Å Sara Varga är ju min favis. Hälsa från mig

2011-08-06 @ 01:44:01
Postat av: Tuss

Fina bilder :)

2011-08-06 @ 02:17:29
URL: http://tuzzanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0