Ängla= SOMMARLOV!




Min lilla (eller ska man kanske säga stora) skolavlsutningstjej!
Så fin hon var när hon gick hemifrån i morse!
Vit virkad klänning från H&M conscious och svarta leggings.
Till det hade hon "klack-skor" som säkerligen ömmade men skulle till varje pris sitta på henens fötter.
Minns hur det var, jag hade papper i mina eftersom jag hade för små fötter!

Ängla följde med kompisar hem efter avslutningen och nu är hon i väg på rep inför en grej jag snart ska berätta mer om. Så jag har knappt sett henne idag :(.
Men snart kommer hon hem igen!

En mindre rolig grej, speciellt för mig med emetofobi (sjukligt rädd för kräk) är att Vilda verkligen har blivit åksjuk.
Speciellt när vi tar en sådana resor i bilen med stopp.
Ni vet, ett ärende här & ett där och självklart när det blir lite kringelikrok.
Hon spyr som en kalv :(
Även om jag vet att det inte är magsjuka mår jag dåligt resten av dagen!
Hua, å stackars lilla Vilda med. Hon sväljer & sväljer eftersom hon vet hur hemskt det är att kräkas nu.
Så nu har vi alltid laddat med påsar & servetter!


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Finaste finaste Ängla,mitt första barnbarn. Hoppas du får ett underbart lov älskar dig..puss/mormor

2011-06-14 @ 20:18:01
Postat av: Zandra

SommarÄngla! Så fin så!

2011-06-14 @ 21:47:20
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Maggan

Det är nåt visst med avslutningar!! Stackars Vilda ;(

2011-06-14 @ 21:49:53
Postat av: Sara Li

Så fin hon är. Tove, min 4½-åriga dotter såg också bilderna och sa att det såg ut som om Ängla hade änglavingar på ryggen! :-)

2011-06-17 @ 06:26:34
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vilka fina bilder och vad tråkigt det känns att jag missade hennes dag! Fy. Jag saknar er och får cara stolt enda från Gotland.

2011-06-17 @ 20:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0