Tid & Prioritering

Det där med tid mina vänner.
Man önksar så att man hade mer av den varan. Jag önskar det i alla fall.
Det är så mycket jag vill göra, men tiden räcker aldrig till!
Blogga tex, varje dag tänker jag "detta ska jag blogga om" eller " idag ska jag verkligen ta mig tid att blogga!"
Men så går dagarna och tiden räckte inte riktigt till!
Jag har ju ganska mycket runt omkring mig och många frågar ofta "hur hinner du?" Ärligt talat, jag vet inte.
Men jag tycker ju att allt är så roligt :)
Så jag får väl det att fungera, men bloggen har ju blivit lidande.
Man måste prioritera.
Men jag vill ju inte göra mig av med bloggen, så för ett tag kanske det får vara lite då & då.
Kanske det är bättre en inget?
Från början var bloggen tänkt som en familje-blogg eftersom min släkt bor så långt i väg.
Men på vägen har jag fått fina läsare och jag vill inte skiljas från er än!

Tänkte visa lite av vad jag hittat på i bilder.



Vi spenaderar all ledig tid i trädgården om vädret tillåter förståss :)
Min väster bara växer & växer.
Tomatplantorna jag fått av Anders (min mammas man) har blivit så stora!
Jag älskar att pyssla med mina växter och tror att jag ska köpa lite nya blommor i morgon igen ;)


Det blir mycket grillat

Mina änglatrumpeter växer och gror. tjoho jag klarade det!

DILL!!



Älvin & Vilda hjälper Pappa med arbete :)


Kommentarer
Postat av: Pia

Fina foton! Ja det finns andra saker som går före bloggandet men tycker inte du ska sluta skriva för alltid kul att lsa och som du säger skriv när tid finnes.:).Tänk om jag hade varit lika duktig med växter för mina växter i fönstret vill inte som jag vill. mest konstgjorda haha men det är så fint med riktiga blommor/ växter. ha det bra och hälsa mannen i huset. kramis

2011-06-13 @ 07:42:20
Postat av: Bodypalace

fina bilder =)

2011-06-13 @ 08:06:06
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0