Söndag kväll



Söndag igen, visst springer veckorna bara i väg!?
Det är sommartid och vi går snart in i April. Inte klokt. Vi har endast 2 helger kvar på teatern, egentligen bara en men eftersom vi lagt in en extra helg så blir det 2 st.
Så sorgligt att det går så fort när vi jobbat så länge med den. Är otroligt stolt över att vara med i denna produktion!

Så här på Söndagskvällarna är jag helt slut.
4 föreställningar där man ger allt gör sitt!
Belle är den största och mest krävande roll jag gjort, men jag är glad att jag vågade ta utmaningen.
Det är och har varit en fantastisk resa.
Jag är inte redo att lämna henne ännu.
Bara det att få gå ut efter föreställningarna och träffa de små flickorna (och pojkarna) som tindrar med ögonen när som får träffa Belle i hennes gula klänning Det är obetalbart!
Jag älskar det!

Nu ska tvätta bort allt teatersmink och hoppa ned i bingen!
Det ska bli skönt!

Kommentarer
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma (tävling pågår)

ja, vad bra! Hoppas ni får kontakt med varandra!



Du är grymt duktig skådespelerska! Det var superkul att se er föreställning! :)

Kram å sov gott!

2011-03-27 @ 22:04:28
URL: http://lindabt.blogg.se/
Postat av: Me and My Baby Dolls

Hej!

Jaaa, jag vann! Kan knappt tro det jag vinner ju aldrig något!!! =)

Mailar dig på en gång, vad behöver du för info??

2011-03-27 @ 22:56:11
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0