Värme

Tack fina ni för era kommentarer!
Det är skönt när man har en blogg och kan ventilera med andra.
Att läsa är en bra idé.
Vi har boken Herr Muffin, det var längesedan vi läste den nu. Ska leta fram den i morgon.
Ska även kolla in den andra boken som Jessica tipsade om.
Men precis som ni skriver så är det bästa att prata om det på ett naturligt sätt och ge kärlek!

I dag har vi varit ute nästan hela dagen.
Vilket väder. Tror vi hade 16 grader varmt och det var helt underbart.
Jag struntade i alla måsten och lät mig själv njuta av vädret med mina barn.
Efter middags sömnen frågade jag V & Ä om dom ville åka bussen till stan.
Om dom ville?
Grejen är ju att jag sällan tar med dom till stan.
Innan för jag känt viss osäkerhet när dom var mindre, att det är bökigt samt att jag inte kommer in på alla ställen med tvillingvagnen.
Älvin var så spänd på att åka buss, Vilda med såklart men Älvin var lyrisk.
Han ville inte gå av när vi väl kom fram till stan :)..
Sedan begav vi oss till VINCENT för att köpa nya skor till V&Ä.
Gullungarna skötte sig exemplariskt där inne och kom ut med varsina skor.
Vilda vita, för det var hon extremt bestämd med att hon skulle ha.
Älvin fick ett par svarta med vita ränder.

Ludde - Black
parker white1


När vi kom hem igen var det matlagning på schemat.
Under tiden blev Vilda lite gnällig och när jag kände på henne var hon glödhet.
Feber..
Den ena sjukdomen avlöser den andra..
Men det har ändå varit en övervägande bra dag får jag säga ;)

Kärlek ♥



Kommentarer
Postat av: Pia

Låter som ni hade en härlig dag igår. Ja för sjutton man måste släppa alla måsten ibland, det springer ju inte ifrån en, tyvärr.:)



Trist att hon va febrig igår. Många som är förkylda nu. Man får försöka tänka på att det går mot sommaren nu och då blir det bättre.



Ha det gott och hoppas tösen snart blir piggare.

Kramis

2011-03-23 @ 08:34:48
Postat av: mamma

Sötisat ,tänk att de kan vara så spännande att få åka buss....stackars vilda hoppas hon snart blir pigg igen ..puss

2011-03-23 @ 10:04:53
Postat av: Linda BT - 3barns tvillingmamma (tävling pågår)

Dom är så söta! Ängla med!

Krya på er och hoppas alla sjukdomar försvinner nu när det börjar bli bättre väder igen! :-)



Åååhhhh tack för leveransen!!

Det har fått hedersplatsen runt min hals tillsammans med mina vigselringar!!!

Kram

2011-03-23 @ 14:45:14
URL: http://lindabt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0