Värme, TACK!



Man kan inte med ord beskriva hur underbart det är att se solens strålar!
Hela kroppen väcks till liv. Det är bättre än att det är självaste fettisdagen idag.
Det är inte mycket som slår solen!
Har precis suttit ute längst husväggen med en kopp kaffe i handen.
Underbart är ordet.
I eftermiddag blir det lek utomhus, äntligen slipper vi gömmas oss inne för det fula vädret utanför.
Äntligen kan vi slå upp träplankorna till sandlådan och börja rota fram uteleksakerna.
Jag längtar efter att kunna börja vårstäda trädgården.
Åka till tippen med all skit som samlats på en hög.
Kratta upp löven som legat under snön (för det hann jag inte i höstas), städa upp i lesktugan, ja helt enkelt snygga upp inför vår & sommar.



Man längtar inte lite efter värmen nu, eller hur!


Som ni ser är det dåligt med blogginlägg nu förtiden och det beror inte bara på tidsbrist.
Det beror främst på databrist. Här i huset finns det en stationär och en bärbar.
Den bärbara är upptagen hela dagarna av Emil (han arbetar på den), på eftermiddagarna & tidig kväll huseras den av Ängla för det mesta. Sen kväll är den återigen i Emils händer. Om jag ber snällt kanske jag får låna den en liten stund ;). Men för det mesta blir jag bara stressad av att någon sitter och väntar på att få ta över efter mig.
Så jag har nu bestämt mig för att äntligen köpa mig en alldeles egen dator för första gången i mitt snart 29-åriga liv!
Helst vill jag ha en MacBook men får se om plånboken vill det :).
Ska sätta mig nu och surfa runt efter den bästa datorn för mig.
Sen blir det blogga av det igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0