Helgen!

I Fredags hade vi reunion med S&O gänget.
En underbar kväll i Tivoliparken med grill, sång & glada minnen :)


Idag har det blivit en kaffe med Maggan och sedan har jag spenderat tiden i trädgården med barnen.
Ja dom små, för Ängla har lekt med kompis :)
Jag har klippt den "lilla" mattan vi har, men med den nya självgående maskinen gick det undan.
Så skönt när det är gjort.

Här kommer en lite guidad tur i en del av min trädgård:



Äppelträd och syrener blommar för fullt.
Lite väl tidigt för de sistnämda. Dom ska ju blomma vid skolavslutningen.
Det bruklar vara sommarlov för mig!

Odlingar


En ny fin vattenkanna

Lavendel & lykta på bordet


Kommentarer
Postat av: mamma

Så mysigt o fint...puss

2011-05-15 @ 22:02:59
Postat av: Jessica Wetterstrand

Åh vad fint ni har det!:-) Jag önskar att vår trädgård var lika lummig. Vi ska sätta lite träd och buskar nu i sommar. Så nästa vår hoppas jag också på äppelblom!:-)

2011-05-15 @ 23:18:25
URL: http://3barnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Pia

Åh va mysigt ni verkar ha det i er trädgård. Den verkar va stor och lummig!.kramis

2011-05-16 @ 07:11:08
Postat av: Carina Persson

Så fint. Och jag såg en skymt av bilen som Älvin och Vilda fick av oss :-)

2011-05-17 @ 16:09:44
URL: http://carinasvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0