Lite videoklipp!

Hej!
Ni kanske trodde att jag aldrig mer skulle komma tillbaka!? ;)
Men här är jag, livs levande!
Att börja jobba och ha tre barn samtidigt, det tar sin tid att hitta rutiner.
Sedan har jag ju två jobb till, smyckestillverkningen och SAREK.
Sarek som släpper en ny singel inom kort och det är mycket arbete med PR och det tar sin tid.
Men jag ska nog snart hitta min tid till just bloggen med, men ha tålamod om det tar lite tid? ;)

Tänkte visa två små snuttar av de små juvelerna här hemma.
1) Vilda sjunger, kolla så lidelsefull hon är :)
2) Emil var i Tivoliparken med de små och Vilda säger till Älvin "KOM!" (hörs tyvärr inte på filmen) och sedan går dom likt ett gammalt par längs grusvägen :)





Kommentarer
Postat av: mamma

Lill skruttan venm brås hon på tro??? duktig tjej. Sen det lilla paret underbart..gud vad jag längtar efter er.puss

2011-05-15 @ 13:35:51
Postat av: M

Hej Zara!

Jag är en tjej som gillar Sareks musik väldigt mycket, tycker ni sjunger väldigt fina låtar med berörda texter och jag ska absolut köpa er nya Cd. Jag undrar om skivan Alla änglar log går att köpa genom er? jag gillar låten väldigt mycket och skulle bli så glad om det är möjligt att få den på CD.

M.V.H

M

2011-05-15 @ 18:05:51
Postat av: Jessica Wetterstrand

Vilda är ju en färdig artist!:-)

De är så söta!

Kram på er!

2011-05-15 @ 23:14:14
URL: http://3barnsmorsan.blogspot.com
Postat av: Pia

Åh vilka gulliga filmer och söta barn! Vilda vet nog vad hon vill bli när hon blir stor och kanske inte så konstigt med 2 musikbegåvade föräldrar :)

2011-05-16 @ 07:16:41
Postat av: Amanda

Vilken härlig konsert Vilda gav! Inget fel på den inlevelsen!!

2011-05-16 @ 20:02:34
Postat av: Maria

naaaw vilda vill bli som mamma o pappa ;)

2011-05-19 @ 19:54:46
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Lena C

Hahaha..Gud vilken härlig tjej, Zara..Såå sköön.. Och promenaden tillsammans med varandra..Du måste vara grymt stolt!! Kramar/ Lena C

2011-05-29 @ 18:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0