Det var en underbar kväll igår på Arenan! ...

img_9213 (MMS)

Det var en underbar kväll igår på Arenan! Härligt att se den glädjen och gemenskap som körsång ger! Emmalisas kör sjöng i första akten "Värsta schlagern" och i andra akten "I want you back". Barnen sjöng klockrent (faktiskt mest tonsäkra av alla körer) och gjorde sin koreografi till punkt och pricka! Dom var så duktiga! Ängla som var yngst på stället gjorde sina föräldrar så stolta, även mormor, farmor, Anders och Linn :).  Kvällen slutade med att dom tog hem segern!! Det var en lycklig kör och en lycklig Ängla som fick fira med Mc Donalds på sena natten i stan :). En stor eloge till Emmalisa som delat med sig av sin talang och inspirerat flickorna!!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag blir tårögd! :D <3

2011-11-06 @ 17:08:05
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor

Ja stoltare mormor får man nog leta efter. Dom var så himla duktiga.Skrek så mycket så idag har jag ingen röst kvar...puss

2011-11-06 @ 17:51:02
Postat av: Marie

Barn är fantastiska! Oavsett om det är dina eller mina ;-)

Det är sååå häftig känsla att se sina barn lyckas!

Ha det gott!

2011-11-06 @ 22:25:20
URL: http://www.marieskapar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag var där och såg dem alla. Hon är som gjord för att stå på scen, lilla Ängla och visst är Emmalisa duktig.

Jag röstade på Loves kör eftersom vår dottern var med där men barnkören var helt klart värd att vinna.



/Marina

2011-11-07 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0