En gren!

Ja, mitt fynd var en fin gren!
Man ska använda sig av naturen som Ernst säger :)



Kvisten är ännu vackrare i verkligeten.
Fick inte till någon rättvis bild, men ni ser ju på ett ungefär hur det blev.
På kvällen när jag tände ljusen nedanför som blev det extra fint :)


Har utökat med lite blomster på bordet.
Tyckte det gapade så tomt när jag julpyntat och mina rosor som  jag alltid har i små vaser försvann..


Har även bundit en krans med ris till ytterdörren samt en till toadörren som jag tyvärr inte fotat.


Kommentarer
Postat av: mamma

Så fint du gör , du är så pysslig.puss

2011-11-29 @ 10:43:54
Postat av: Pia

Åh va du e pysslig Zara :) Så fint du kan göra det. Jag har ingen fantasi alls :) Kram

2011-12-06 @ 06:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0