Höstlov!

Denna vecka har vi höstlov i Skåne, kanske är det de i hela landet?
Jag har tagit lite föräldraledigt för att barnen ska få vara hemma och så passade det bra att min mamma m familj bestämde sig för hälsa på oss ♥

Vi har varit i stan och lekt i Tivoliparken vilket de små uppskattade mycket.
I dag var vi på badhuset, vilken mysig stund vi fick tillsammans.
Det finns inget bättre än att få vara med sina barn.
Fast jag ska villigt erkänna att jag ibland river mitt hår på mina lediga dagar ;)
Älvin & Vilda må ha varandra att leka med, men lika mycket kivas & slåss dom!
Men för det mesta älskar jag att få spendera tid tillsammans med min familj ♥


Är så glad för att jag har barn som leker bra själva eftersom jag inte är ngn direkt lek-mamma ;)
Här leker Vilda affär, den bygger hon ofta upp och Älvin kommer snabbt och snattar ur den!


Älvin som är vårt lilla busfrö tyckte att hans nya jacka såg ut som en knutte-jacka med hjälm!
Den här lilla mannen som alltid varit megörlig har numer kommit in i en trotsålder av dess like.
Han är arg & bestämd flera ggr om dagen och testar sina föräldrar:
"SLUTA NU!", NEJ, DUMMA" kommer ofta ur hans mun...
Men självklart är han glad lika ofta!


I dag har Ängla varit på Halloween-Party. Förra helgen var hon utklädd till varulv. En skrämmande sådan. Denna helgen var det andra bullar. Hon är en häxa men inte vilken som helst. Hon är Glinda från WICKED, som är en pipinett häxa med stil ;). Därav den sköna looken!


Drama hela dan.....


Men så skön kanske hon inte är trots allt ;).
Ett riktigt häxvrål!!!!


Det fanns två sköna personer till som ville spöka ut sig lite..
En liten hund & en liten katt!

I morgon tävlar vår lilla stjärna i Musikslaget som är en lokal version av Körslaget på Arenan i Kristianstad! Hon är en av körmedlemmarna i Emmalisa Norrhamns kör och vi + mamma, Linn & Anders ska dit och hejja!!
Så nu måste jag få henne i säng eftersom det blir en låååång kväll!

Kommentarer
Postat av: Carin

Var och tittade på Musikslaget! Och jag måste ju säga att eran lilla tös är redan en stjärna. Vilken utstrålning,vilken scenvana, så kavat och framåt!Så duktiga hela kören, med Emma-Lisa i spetsen! Carin i Kristianstad

2011-11-06 @ 01:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0