30 dagar

Dag 12 – Arbeten jag haft/har

♦ Mitt första sommarjobb var på en fabrik där jag satt och vek kartonger 8 timmar om dagen
♦ Mitt andra sommarjobb var även det på en fabrik men där hade jag trädgårdsarbete som mitt arbete
♦ Sedan arbetede jag två somrar på Soldathemskiosken i Karlsborg, samt extra på kvällar & helger
♦ Lärare i lek&plask
♦ ICA Karlsborg
♦ ICA Länsmansgården i GBG när jag studerade på Lärarhögskolan
♦ Farstaängsskolan/ resurspersonal i F-klass 2 terminer samt resurs i 1-3 samt fritids 1 termin
♦ H&M drottninggatan STHLM
♦ SAREK
♦ H&M Kristianstad
♦ Musikal AIDA-TARZA-SKÖNHETEN & ODJURET
♦ Kostymör musikalen RENT
♦ Diverse jobb som sångerksa

Tror det var alla mina  arbeten jag hunnit med hittils :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var inte illa, att de var så många hade jag glömt. Du har alltid varit duktig..puss

2011-10-17 @ 08:58:20
Postat av: Marie

Det var inte illa! Kul att läsa din blogg igen, vet hur det är, det där med att vara dålig på att uppdatera... ;-)

Ha det bra!

2011-10-17 @ 16:38:24
URL: http://www.marieskapar.blogspot.com
Postat av: Sara Li

Jag snor den rubriken så kan jag också blogga lite idag! :-) Annars får jag snart skäll av mina läsare! :-D

2011-10-18 @ 11:20:57
URL: http://sarali76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0