:)

Vad glad jag blir av era kommentarer samt att vissa saknat mig :)
Det gör mig lite sporrad att lägga lite mer tid här vid bloggen igen.
Det är ju så med allt i livet. Det går upp å ned.

Tänkte fortsätta lite med att visa hur det kan se ut vid frukost hos oss.
Detta är i och för sig en ledig dag då vi kan sitta i lugn och ro tillsammans.
Ja tyvärr inte Ängla som går i skolan, men hon äter visserligen aldrig frukost ändå.
(Jag vet att det är dagens viktigaste mål. Tro mig, jag har provat allt. Nu mer skickar jag med henne en macka så att hon kan äta den på sin rast.)



Någon klappar händerna mellan tuggorna

Några kivas lite grand...

Någon sitter klistrad vid sin "padda"

Någon ställer sig upp...

Någon kladdar lite yoggi i håret och får tant-frisyr

Någon sitter klistrad vid youtube

Någon har frukost överallt ;)


En helt vanlig morgon hos familjen Sigfridsson/Kronvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0