COAX CRF

Nu ska jag berätta en liten hemlighet ;)
Fast, jag nu kommer det inte vara en hemligt längre och det gör inte mig så mycket.
Ni som följt mig ett tag vet att jag lider otroligt mycket över allt skinn som blivit över efter tvillinggraviditeten som varade i 40 veckor. Jag vill inte gärna visa mig bland folk, ja helst inte ens för Emil.
Så det är ett problem som jag lider av otroligt mycket.
Att ta till kniven har jag övervägt, men det är både kostsamt och känns lite farligt.
För ett tagsedan var jag med några arbetskamrater på en relativt ny skönhetsklinik här i stan för information om vad dom hade att erbjuda.
Något som fick mig att bli intresserad var när dom började prata om maskinen Coax CRF som genom radiovågor gör att huden stramar åt sig:

"Den patenterade tekniken i Coax CRF använder sig dels av radiovågor, ultraljud/kavitation och chockvågor för att nå ett optimalt resultat. Den kraftfulla synergin har möjlighet att penetrera långt ned i huden och påverkar såväl de djupare delarna av dermis som det subkuta fettlagret. Detta resulterar i både hudåtstramning och fettreducering."

BEHANDLING MED COAX CRF GER MÅNGA FÖRDELAR:
•    Result likvärdiga med kirurgiska ingrepp
•    Ingen konvalescenstid/återhämtningstid   
♦ Ingen smärta, kirurgi eller bedövning
•    Inga bieffekter
•    Resultat efter varje behandling
•    Snabba och lönsamma behandlingar
•    Långvariga resultat
•    Nöjda kunder
•    Mycket låga driftkostnader
•    Nytt genombrott inom estetisk skönhet


Jag har nu gjort min 2.a behandling och ger all min tro & hopp till att detta ska fungera.
I samband med detta har jag även börjat träna på gym för att få ihop mina magmuskler igen.
Jag ska låta er få följa min behandling för att se om det hjälper, för det kanske finns fler där ute som mår som jag av överblivet skinn men som inte kan tänka sig att lägga sig under kniven?!



Om du är mer intresserad av denna maskin kan du kolla Youtube här för att se & höra mer om hur den fungerar.
Vågade inte lägga upp filmen här för det var så mycket string-rumpa på den videon ;)

Kram ♥


Kommentarer
Postat av: milo

Förstår hur du tänker, men i mina ögon är du fin som du. Kram

2011-10-12 @ 21:34:52
URL: http://milo.gottfridsson.blogg.se/
Postat av: mo

du är bra som du är. lite skinn spelar ingen roll det går tillbaka om du tränar. sluta med maskinen och spara pengarna ist. vilka biverkningar får du av den hockuspockus maskinen herr batazar? tyck om dig själv som du är för den zara gillar jag.

2011-10-12 @ 23:33:05
Postat av: Zara

Det är inga biverkningar som tur är.

Skinn går ju inte tillbaka av träning. Eller kanske lite, men jag har så pass mycket så tyvärr blir der kvar :(.

Det är nu 2 år sedan och skinnet hade gått tillbaka nu i så fall.. Jag är nöjd med mig själv, men inte nöjd över hur magen blev ev tvillingarna..

Tack för fina ord!

2011-10-13 @ 07:18:57
Postat av: Mo

Ät mer mat så försvinner skinnet

2011-10-13 @ 10:23:36
Postat av: Sandras Värld

vad häftigt! Hoppas det fungerar :) Kram

2011-10-13 @ 14:57:27
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej hjärtat är hemma nu resan gick bra. Hoppas det funkar ,kanske något för mig med . puss

2011-10-13 @ 21:26:09
Postat av: sandra

Lycka till! kramizz

2011-10-13 @ 21:49:02
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0