Bok-skivrelease

I går var det release för boken "Alm 22".
En barnbok skriven av vår vän Charlotta Jeppsson.
Så här skriver hon på deras hemsida:


Till denna bok har det som sagt spelats in en skiva som vår lilla Ängla är med på.
Hon sjunger solo på låten "Bruten vinge" och på releasen igår sjöng hon den för fullsatt lokal.
Jag ska säga att jag var en stolt mamma som satt där och tårarna trillade ned för kinden.
Hon såg så liten ut där fram och jag tycker det är modigt av henne sjunga inför så mycket folk.
Under de andra låtarna som hon sjöng med alla de andra duktiga barnen levde hon sig in med båda ansikte & kropp.
Det var till och med så att berättaren Janne Loffe Carlsson inte kunde hålla sig för skratt ;)
Han kom fram till Ängla efter och sa "Vad duktig du var idag!" ;).

Jag vill rikta ett stort grattis till Lotta (som hon kallas) som numer kan kalla sig författare!
Du är en fantastisk männsika på alla sätt och du sprider så mycket glädje.
All lycka till med boken önskar jag dig!!!

(Jag har också haft release, men mer om det i morgon)

Kram♥

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Ängla du är fantastisk, du är så duktig som vågar sjunga inför så stor publik.Kag är så stolt över dig, Stolt över att jag är din mormor. Jag älskar dig .Tusen kramar

2011-09-04 @ 10:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0