I dag är ingen vanlig dag för det är Ängla...

img_7254 (MMS)

I dag är ingen vanlig dag för det är Änglas födelsedag, hurra, hurra, hurra!!  För exakt 7 år sedan låg Ängla just nu på mitt bröst. 7.07 kom min första flicka ut och jag minns det som igår. Världens finaste lilla tjej som tittade på sin mamma med ögonen i kors. Jag var helt förlorad i kärleken till mitt barn! Att få ha denna speciella och fartfyllda tjej i sitt liv är en stor lycka! Ängla lever för musikalernas värld och skulle man fått sjunga sig igenom mattelektionerna hade hon gjort det ;). Hon önskade sig ScoobyDoo dräkterna så på bilden kan ni se henne som en av tjejerna frön filmen. Hon fick även den andra tjejens klänning. Hon älskar roll-lekar samt att klä ut så och spela teater, så detta passade henne super! När jag kommer hem ska jag ge henne en till present som jag tror hon kommer bli mycket glad för :). Känns såklart lite trist att man inte kan vara med idag, men jag var med och sjöng i telefonen och får ta igen kalasandet i helgen :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Stort grattis till Ängla:) Hon är lika söt som sin mamma o pappa!

2011-09-01 @ 07:49:24
Postat av: Jeanette

Stort tillykke med jeres søde datter :O) Kram

2011-09-01 @ 08:12:45
Postat av: milo

Lycka till i kväll. Din familj har varit här o ätit tårta och busat av sig lite. Min o din stora tjej är 7 år helt otroligt vad tiden går fort. Kan tala om att de längtar efter dig. Ängla längtar tills i morgon...............

2011-09-01 @ 19:41:11
URL: http://milo.gottfridsson.blogg.se/
Postat av: Mo

Hade ni skött korten fullt ut hade Ängla även varit Djurgårdare och Lundellfan.

2011-09-02 @ 12:04:39
Postat av: Sandras Värld

Åh vilket charmtroll! Grattis grattis! :-) kram

2011-09-02 @ 21:43:50
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0