Ängla


Foto: Amanda Sigfridsson

Mitt vackra barn ♥
Vilken resa hon har gjort genom produktionen Sound of Music.
Det börjar som sagt närma sig sitt slut och jag förbereder en avslutningspresent.
Min svägerska Amanda har tagit en massa fina bilder som jag igår skickade på framkallning.
Jag ska göra en fotobok från bröjan till slut (repetition-föreställning) som jag hoppas att Ängla kommer att uppskatta.
Sedan ska Ängla och Sanna få en liten extra present från mig, men det kan jag ju inte skriva här eftersom Sanna läser här då & då.. ;)
Men jag ska visa er den sen!


Kommentarer
Postat av: mamma/ mormor

O vad vacker hon är , så juvligt fin..Älskade barnbarn jag älskar dig.puss

2012-04-05 @ 09:19:25
Postat av: Jenny

Vackra underbara tösabiten ! Som jag älskar dig, så otroligt stolt över allt du åstadkommer i ditt liv.

2012-04-05 @ 12:18:27
Postat av: Jenny

Glömmer aldrig när jag & Ängla hade ett av våra allvarligare snack när hon var runt fyra år gammal.

Ängla frågar mig, Jenny varför är du egentligen min extra mamma ibland? - Jag passar ju dig för att Mamma & Pappa måste jobba när dagis inte är öppet.. Kommer du passa mina barn när jag får egna frågar jag..

Då svarar Ängla: Amen Jenny när du får barn är jag ju jätte gammal och har egen familj!



Jaha man tackar :) <3

2012-04-05 @ 12:21:22
Postat av: SysterMalin

Vackra Ängla! Så fantastisk fin hon är.

Vet ju också hur det känns när det närmar sig slutet av en produktion, mycket märklig upplevelse..

Har hört att hon varit så duktig! Undrar hur hennes liv kommer se ut om några år :) superstjärnan!



Hoppas att ni alla mår bra!!!!!!! Kanske ska få till den där förbannade träffen snart! :)



kram!!

2012-04-05 @ 16:28:14
URL: http://systermalin.blogg.se/
Postat av: Zandra

Hon är så vacker er fina Ängla! jag kollade egenom gamla inlägg i min blogg igår, ett från 07 precis nån dag innan studenten, sista gången vi sågs innan jag flyttade. Bilder på er stora prinssesa, fast då var hon ju inte lika stor som idag, då var hon mer i ålder som sina syskon är idag!!. Jag minns den tomhet jag kände i den stunden när jag lämnade tivolparken... Emil bad mig lyssna på, you will be in my heart...Jag minns den glädjen när vi sågs igen, på teatern efter Tarzan! :) Åren går, vänskapen består!! Tack för att ni är världens finaste! <3

2012-04-05 @ 22:42:21
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0