Drängaskåp

Jag är så glad!
Mitt fina drängaskåp är äntligen klart!
I 2 år har det stått här inne i en hiskelig grön färg sedan jag köpte det av en granne som köpt ett hus med alla tillbehör som stod i det.
Jag trodde att jag skulle behöva ta bort färgen med värmepistol vilket hade krävt att jag tog ut det.. Det är tungt och otympligt och det kräver vår och solsken och mindre regn...
Därför har det tagit sådan tid.
Men jag testade med att endast rugga på det och sedan måla, det gick!!
Grönt och otäckt!! En del redan ljusgrå innan jag kom på att fota..




Väldigt dålig bildkvalité´eftersom jag var tvungen att ta med Iphonen..
Men här är det färdiga skåpet!
Ljus, ljus grå...

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh supersnyggt! Verkligen bra! Du ska va nöjd.

Allt bra annars?

Får ses snart

Kam

2012-04-14 @ 01:49:08
URL: http://avantgirl.blogg.se/
Postat av: mamma

Super fint , du är så himla duktig..puss

2012-04-14 @ 08:54:34
Postat av: Pia

Jättetjusigt! Du e så otroligt duktig med alla dina projekt :). kan tänka mig att ni har det väldigt snyggt hemma hos er :) kram

2012-04-14 @ 09:10:37
Postat av: Sandras värld

Gud så fint det blev :-) kram

2012-04-14 @ 15:18:34
URL: http://Http://aronssonsandra.blogg.se
Postat av: Tina

Otroligt snyggt blev det, vill ha!

2012-04-16 @ 06:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0