Förberdelser



I dag har jag sått vid spisen i dubbelbemärkelse.. Man kan ju tro at det är kött i grytan men det är det inte sörrni ;).
Det är en av tre sjalar som jag förvandlar från creme till bruna!
Har sökt med lykta efter bruna shabby sjalar till mina tärnor att lägga om axlarna om dom blir kalla, men inte hittat några. Har jag hittat några har dom kostade ca 800:- st! Det betalar jag inte för en sjal.
Men för någon dag sedan hittade jag creme färgade sjalar med liten volangkant på Indiska för 129:-.
Provade först att färga en som blev lyckad, så jag fortsatte med en till. Så nu har jag bara en kvar.
Tog en creme färgad till mig själv som jag tror blir toppen till min klänning!
Anledningen till att jag färgar på spisen och inte i tvättmaskinen är för att sjalen endast fick handtvättas.
Men det gick bra de med!



Tack vare läsaren Maria upptäckte jag sidan oncewed.com där jag fick idén om att anväda dessa två ting till bordsplacering!!! Så nu är det beställt!!

Har varit hos Paula idag som hjälper mig med dukning & smyckning.
Där är läget under kontroll vilket känns så skönt!!
Tiden springer i väg och jag känner att jag vill börja få koll på läget nu!!
:)


Kommentarer
Postat av: mamma

Vill bara säga att du är fantastisk, är så stolt över att jag får vara din mamma.Älskar dig

2012-04-09 @ 12:17:13
Postat av: SysterMalin

Åh du är så pysslig och duktig Zara!

Det är du det, fixar, donar och kommer på massa kluriga lösningar :)

kram!

2012-04-13 @ 22:01:52
URL: http://systermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0