Nive pure & Sensitive

Jag är ju en Buzzador vilket innebär att jag ibland kommer med i kampanjer där jag får testa olika produkter och sedan tala om vad jag tycker.

Denna gången var det dags för Nivea pure & sensitive Deo.
En ny deo från Nivea som är helr parfymfri och är anti-perspirant.
Att den är just anti-perspirant betyder att den minskar svettutsöndringen.
Det är alltså inte bara en deo som ska förvilla med en god doft.

Jag var faktiskt skeptisk till just att använda parfymfri deo men blev väldigt poitivt överraskad.
Den håller vad den lovar.
Jag har svettmani och byter deo varannan vecka och har alltid gjort ;).
Så denna kan jag varmt rekommendera!


Kommentarer
Postat av: Jeanette-Längtar till USA resan

Låter bra!! :)

2012-04-18 @ 20:29:45
URL: http://jeanettem.blogg.se/
Postat av: mamma

vad kul :)puss

2012-04-18 @ 20:39:19
Postat av: agnetha

Den är mycke bra!!!

2012-04-18 @ 21:20:24
Postat av: gunilla

Är med Buzze men jag vet inte om jag gillade den så..

jag brukar använda herrdeo då jag verkligen får panik på just armsvett o jag har provat allt o tycker nog att herrdeo är bättre än för ladys..



2012-04-18 @ 21:21:08
URL: http://omattvarajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0