Bilder + text av vårt London!



I Lördags morse mötte vi upp fam Bengsson på tågstationen i Kristianstad.
Förväntasfulla inför våra dagar i London.
För er som följt mig länge så vet ni att det inte är första gången vi reser tillsammans.. Vi har varit i NY-LA-MEXICO innan, denna gång var det dags för LONDON :)


Tjohooo, uppe i luften!


Min blivande man & jag har verkligen sett fram emot denna dagen ♥
Vi promenarade från Victoria Station till SoHO där vi skulle bo!



Tog lite mat och dryck-paus på vägen! :)
De engelska köket är ju ingen direkt höjdare tyvärr tycker jag. Tappar nästan aptiten bara av att kolla i menyn!
Men visst blev det en & annan pub till lunch, men Italienskt på kvällen vilket jag var glad över ;)



Jag kan VARMT rekommendera Z-hotel i SOHO.
Comapact living, så man kan max vara tre stycken.
Men läget var grymt, gångavstånd till det mesta och underbart fräscht & trevlig personal!


Maria & Ängla var glada över att äntligen vara framme!


Utanför vårt hotell!
vi hade väldigt blandat väder.. Från sol till regn!
Samma kväll hade vi bokat biljetter till Phantom of the opera med Peter Jöback som Fantomen!

Vi alla var så förvantasfulla!
Vilken musikal!!
Så fantastisk Peter var!
Att han kunde sjunga visste vi ju alla, men hans skådespel!! WOW!
Det gick inte att se att det var han, endast på hans ögon som vi såg eftersom vi satt så långt fram.
Ängla har "studerat" musikalen ett tag och hade koll på precis allt!
"Mamma, blunda nu för nu tar hon av honom masken!", "Detta är den sista scenen innan paus, men den är lång"...
Lilla gumman, 7 år och värre muskalnörd än sin far!
Vart ska de sluta!


Hon har fått samma passion som sin far att handla i souvenirbutiken!
En mask & ett eget programblad..


Den lilla damen var fast beslutsam att stå vid artiskingången för att få träffa Fantomen & Christine!

Autograf + kort med tjejen som spelade Christine lysande!

Sedan kom Peter och vi gav hon jubel + appåder :)

Även pappan i huset passade på att ta en idol-bild med sin stora förebild!





Det vlev mycket stadsvandring och en del shopping på Primark som hade otroligt låga priser på kläder för alla storlekar! Men jösses vad folk där vär, värre en Ullared!
Ängla shoppade loss på DISNEY butiken där även jag hittade presenter till Vilda & Älvin som inte var med på resan..


Vi åkte London eye!

Var så spökhuset...



Såg WICKED som var lika underbar här som i Danmark!
Men Maria Lucia som spelade Elphaba i Köpenhamn är det inte många som slår, även om denna tjejen som spelade i London också var grym!

Kl 3:30 i natt ringde klockan och det var dags att bege oss till flyget!
Jag är lite mör just nu men full av energi från resans alla intryck!
Hänga en tvätt, sedan natti natti!



Kommentarer
Postat av: milo

Ser ut som ni haft det alldeles fantastiskt, borta bra men hemma bäst. Längtar efter er...........

2012-04-25 @ 16:22:45
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: SysterMalin

Vilken härlig resa ni varit på!!

Är dags att jag också tar mig i kragen och tar mig iväg till London..

Lyx att se två stora musikaler på samma resa :)

Ha det fint fina du!



Kram!!

2012-04-25 @ 18:36:34
URL: http://systermalin.blogg.se/
Postat av: Zandra

Åh va härligt ni ser ut att ha haft det! <3

Mamma min är nog bara LiiiitE avis, hon ÄLSKAAAR Peter!!^^ ;-)Kramiz :)

2012-04-25 @ 22:22:04
URL: http://permozandra.blogg.se/
Postat av: Pia

Låter som ni har haft det trevligt i London. Alltid kul o hitta på något utöver vardagen. Barnens pappa överraskade mig med en minitripp till London som en liten smekmånad :) känner igen många av fotona o det känns lite i hjärttrakten när man ser fotona o tänker tillbaka för som du vet e vi ju skilda nu men man ska se framåt :) kramar

2012-04-26 @ 07:20:59
Postat av: Zandra

Hej vännen!

Klart det är er jag menar :)

Släktingen är Sten, hans faster som höll i partyt om jag minns rätt :)

2012-04-26 @ 22:48:27
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0