Palma Nova del 1

Varje morgon startade jag dagen med frukost och kaffe till den här utsikten..
Jag ställde klockan på 7:30 varje morgon. Vissa dagar joggade jag längst med havet och andra satt jag bara själv i en solstol vid poolen och läste en bok medan de andra sov.. Sedan gick jag och väckte dom vid 10 snåret och efter deras frukost var det poolen hela dagen..
 
Vädret i Palma Nova har varit gudomligt! Varmt & skönt.. Vilda är verkligen som en fisk i vattnet, hon har inprincip badat hela tiden :)
Likaså de andra två trollen.
Hoteller låg uppe på en berhavsatts. Utsikten från poolområdet var magiskt..
Poolområdet på Ponent Mar.
Vi låg faktiskt nästan bara vid poolen eftersom att barnen ville det. Det var smidigast för oss också, nu när Älvin springer på toa stup i kvarten.. Det var ju även lägenheter, så vi kunde pysa upp snabbt på rummet för att käka lite lunch och andas när det var som varmast.. Ängla gick upp lite då & då när hon ville leka i fred och komma undan värmen..
En av kvällarna käkade vi på hotellets restaurang, så mysigt och utsikten var ju underbar även där..
Barnen är precis nyvakna på bilder..
fortsättning av vår resa fortsätter i morgon.. Är så trött att ögonen går i kors nu ;)

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Härliga bilder.skönt att du tog dig egentid.

Svar: Ja, egentid är viktigt!!
zara

2012-08-14 @ 23:41:54
Postat av: mamma

De ser underbart ut, o ni är så fina :) puss

2012-08-15 @ 09:55:43
Postat av: CARIN

Ser härligt ut! Vad Ängla verkar snäll till sina småsyskon. Det betyder så mycket. Carin

Svar: Ja, oftast är hon det.. Men givetvis så kivas dom ibland också.. ;)
zara

2012-08-15 @ 19:01:52
Postat av: Pia

Vilka härliga foton o det ser ut som ni har haft det hur härligt som helst :) Skönt när allting funkar o flyter på som det ska o klart lite lättare nu när barnen e lite större också. Har varit i Palma o visst e det e underbar stad :) Tror vi bodde på Arenal? eller haha kommer knappt ihåg...typ hundra år sedan känns det som :) kram

Svar: Jag kan verkligen tänka mig att åka tillbaka :)
zara

2012-08-16 @ 08:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0