Utflykt till Gekås-Ullared

I går begav jag & Ängla oss tillsammans med M&J till Gekås i Ullared.
Jag har lovat Ä länge att hon skulle få följe med dit & äntligen blev det av.. Det var ganska mycket folk, så jag är osäker på om hon följer med igen ;).
Men mysigt hade vi i alla fall..
Jag skulle inte handla så mycket men fyndade dessa go-bitar.. Lite kläder till Ängla och sedan mest strumpor & kallingar till den lilla mannen i huset.
Jo, prydnadskuddar blev det oxå. Visar när dom är på plats...
 
På väg i bilen...
Mat är ett måste för att orka med en dag på Gekås...
Ett underbart uppläggningsfat som är mateus-inspirerat för 69:-
En snygg nyckel att hänga nycklar på

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackra vackra barnbarnet Ängla, puss till dig :))))

Svar: Ja, hon e vacker min tös!
zara

2012-08-02 @ 20:53:59
Postat av: Anonym

Vackra vackra barnbarnet Ängla, puss till dig :))))

2012-08-02 @ 20:54:01
Postat av: mormor

De var jag som skrev

2012-08-02 @ 20:54:56
Postat av: Agnetha

Gillar Ge-Kås men håller med dig,svårt med barn.De har ju inte samma uthållighet

Svar: Ängla har tjatat och tjatat om att följa med.. Nu blev detta mer "hennes" resa.. Hon var ganska uthållig ändå men det var lite för mycket folk..
zara

2012-08-03 @ 11:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0