En dag!



Så har ytterligare en dag snart nått sitt slut. Först väntar Revenge på tv3.
Ännu en dag har jag varit hemma för VAB.
Vilda fick feber på dagis i Tisdags och idag hade hon sin feber-fria dag som dom ska ha innan man kan lämna dom på dagis. Min Mars lön kommer vara väldigt fet, riktigt längtar!
Nu är jag trött på sjukdommar och oro.
Denna oro för magsjuka har gjort att jag själv är fucked-up i magen. Nerverna ni vet.
Att det sedan är premiär på Lördag gör inte saken bättre.
Vill bara se den och att allt ska gå som på räls.
För Änglas skull, för Emils skull, för alla inblandade som jobbat häcken av sig.
Ängla kom hem 23.30 i natt och det blir säkert samma i kväll/natt.
I morgon ska alla barnen Von Trapp besöka Radio-Kristianstad P4 på morgonen.
Mellan 9-9:45. Hennes sportlov kan inte komma mer lägligt.
Hon ska få sova, vila, sova, vila.
Har på känn att pappan kommer göra det samma ;)
Bara jag som får kämpa på.
Men vi ska hem till min kära familj, så jag tror att även jag kommer kunna få åtminstonde en sovmorgon :)

Mamma, Anders & Linn kommer till oss i morgon ♥
Det känns hur bra som helst!
Längesedan vi sågs nu!!!
Längtar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Klart du får sovmorgon, längtar med..puss

2012-02-16 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0