Melodifestvalen 2012 Delfinal 1

I dag drar kalaset igång!
MELODIFESTIVALEN
Jag gillar´t!
Nästa vecka åker jag till Göteborg & Scandinavium för att hejja fram Stinas låt "Stormande hav".
I kväll ska jag sitta framför tv:n med mina små liv som ändå inte sover om kvällarna längre.
Emil & Ängla är kvar på teatern och har pizzakväll med resten av gänget.
Älvin fick feber i går kväll och är fortfarande hängig, men inget kräk!

Så, nu tillbaka till kvällen festival.
Det hör ju till att tippa, vilket jag utan att skryta brukar vara ganska bra på ;).
Men i bland så händer det ju oväntade saker givetvis, sånt man bara inte kan förstå.
Det beror ju givetvis mycket på kläder, show & utstålning.
Det där man inte kan se på den lilla förhandstittsminuten.

Till final:
♦ Sean Banan
♦ Afrodite

Andra chansen:

♦ Moniker
♦ Marie Serneholt

Vi får se om jag får äta upp det jag skrev, om att jag brukar tippa rätt.
Moniker är ju mycket poppis efter förra årets succé, men denna låt lät inte alls lika glad & rolig.
Loreen sjunger ju som en gudinna & låten är bra. MEN tror hennes scenspråk/dans blir för mycket och knepigt för svenska folket. Sedan har vi Dead by April, hårdrockarna kan överraska.
Torsten Flink, jösses!
Abalone Dots är ju duktiga men tycker det blir trist och tror inte att det går hem här. Men vad vet ja egentligen ;).

Ja, vi får se hur det går.
Är mycket spänd på de tre brudarna som ska leda showen oxå!
Nu längtar jag till kl 20:00.
(En idag blir jag helt svettig när jag hör inledningsmusiken ;) ).


Kommentarer
Postat av: Anonym

host ;-)

2012-02-04 @ 21:31:50
Postat av: Zara

Ja, jösse det fick jag äta upp ;)

Får komma igen denna veckan! Då ska jag faktiskt sitta på plats..

2012-02-08 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0