Trött mamma!

Kvällarna just nu går till världshistorien!

Försöker just nu kolla på REVENGE, men får springa in med barn, lösa konflikter...
Det är svårt att inte tappa humöret.
Hur gör man för att alltid vara en förstående och varm mamma?
Nu börjar det igen... "Mamma, mamma!!"

Glömde jag nämna att Vilda blev magsjuk i natt med.
Kräktes visserligen bara en gång.
Men som emetofob låg jag ju och lyssnade vid varje andetag om det skulle komma mer.
Så nu är det bara att invänta när nästa insjuknar.
Lär väl bli Älvin.
Ska flytta alla böcker och gosedjur så fort han somnat.
Allt för att förebygga tvätt & ev spridning.

Nu är Revenge slut och jag tror att barnen somnat.
Dax att själv bege sig ned och svabba ansiktet för att sedan få lite sömn.
Förhoppningsvis ;)


Kollar ni på programmet? Jag tycker det verkar bra & spännande men är rädd att det ska "spåra" ut som tex Prison Break gjorde..
Men jag fortsätter titta sålänge jag är road.

Kommentarer
Postat av: Therése

Usch ja, kräksjukan är inte rolig. Den har ju eliminerat nästan hela tvillingarnas avdelning. Det har även spritt sig till Selmas avdelning. Ska bli "spännande" (i brist på bättre ord) att se vad som händer där borta idag...

Hoppas Ni andra slipper undan!

2012-02-03 @ 07:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0