Converse

Vårkläderna strömmar in i butikerna men vintern har inte ens kommit hit till Skåne.
Men jag älskar när vår och sommarkläderna kommer.
Finns ingen bättre årstid en vår & sommar.
Det enda med våren som är jobbig för mig är skorna!
Ni vet i mellan-tiden.
För kallt för sandaler och för varmt för kängor.
Jag önskar jag kunde ha ballerina skor men det går bara inte!
Skoskav är bara förnamnet.
Både fram och bak på foten.
Men förra året hittade jag "mina" skor. Converse light (de vanliga får jag skoskav i tårna).
Köpte ett par kopior när vi var i Turkiet men i år har jag faktiskt beställt två stycken "riktiga" i skinn hos ellos.se

http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/large/64-02/64-0203.jpghttp://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/large/60-58/60-5848.jpg
Dyra, men det är det värt.
Viktigt att ha något att gå i eftersom jag gör det hela tiden på erbetet!
Seda håller ju dessa i skinn längre än de i tyg.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Håller med till fullo, hemskt med skoskav! De där bruna i skinn är bara så snygga! Trevlig helg!

Postat av: Birgitta

Hej

Jag brukar titta in här ibland. Jag gillar din blogg :)

Såg dina snygga converse från Ellos. Gick in på deras sida och tittade. Där stod att den bruna skon var liten i storleken. Har du köpt ett nr större än vad du brukar ha? Tacksam för svar. Hälsningar Birgitta från Gävle

2012-01-22 @ 18:58:01
Postat av: Birgitta

Hej! Jag gillar din blogg och brukar titta in här då och då :) Skrev nyss ett inlägg men det försvann så jag skriver ett nytt med risk för att det blir två... Såg dina snygga converse från Ellos och blev sugen att köpa de bruna. När jag tittar på Ellos sida står att de är små i storleken. Har du köpt ett nr större än vad du brukar ha? Hälsningar Birgitta från Gävle som är ett Sarke fan :)

2012-01-22 @ 19:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0