En ledig dag

Hej!
En ledig dag. Skönt. Fast så mycket ledig är man väl inte ändå? Upp i ottan för skolan börjar 7:50 (onödigt tidigt) och sedan städa hela huset som nästan tar hela dagen.
Men jag får i alla fall vara hemma med mina barn.
Mannen ser jag knappt röken av nu för tiden.
Får hoppas han kommer ihåg mig när premiären är över!? ;)
Jag är glad i dag! Senare i eftermiddag kommer nämligen Johan & Helena hit.
Vänner som sprider en massa positiv energi!
Det gillas.
Ska snart bege mig till affären för att handla till middagen.
Tror det får bli tacopaj idag!
Längesedan vi åt det.
Lätt att göra vegetarsik oxå, eftersom Johan & Helena är just det.
Väntar på att sonen i huset ska vakna.
Helt slut efter gårdagens resa till Malmö & Disney on Ice.
Som dom var lyriska alla tre när dom kom hem!
Nästa år måste jag följa med.
Verkar vara helt fantastiskt.
Har du sett det?


Kolla in Älvins nya Tigerdräkt!
Sötast i stan :)
H&M 179:-

Trevlig fredag alla ni!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

OOO, så fin han är o så lång han ser ut..puss

2012-01-20 @ 16:28:41
Postat av: Malin

Vi såg Disney on ice när det var i Globen! Jättefin föreställning! Så ja, dit måste du också följa med såklart :) Tacopaj blir det här hemma också ikväll :) Trevlig helg!

Kram!

2012-01-20 @ 17:18:16
Postat av: Fia

Vilken frän dräkt =)

2012-01-26 @ 14:45:31
URL: http://sofsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0