Ljushuvud

♦ Städat nedanvåning
♦ Hängt tvätt
♦ Betalat räkningar
♦ Lagt in grejor på Tradera
Nu ligger jag här i sängen med datan i knät.
Blev inget tv-tittande idag, men det gör inte så mycket. Har haft det rätt lugnt & skönt ändå.
De små somnade tidigt och Ängla repade från 19-20:30.
Tack vare fina Amanda (barnens faster) så kunde jag få lite egentid i dag på min lediga dag ♥
Åkte in till Cecila på Studio Capelli och la ljusa slingor i det lite röda.
Dags att börja ljusa upp inför sommarens stora händelse.
Nu är det blandade färger.
Vill ju egentligen ha det helt ljust men för att rädda håret går vi stegvis.
Det har verkligen varit ett crazy hår-år för mig fram till nu.
Jättemörk som Belle, ljus igen, röd & nu på väg mot ljus igen.
Nu får jag vara ljus.
Påminn mig om jag börjar vela igen, snälla!
Innan jag färgade de mörka inför rollen har jag varit skit-rädd för att färga mitt blona, men efter det verkade som att något slog slint ;).
Fast jag trivdes oerhört bra i det röda, men det tvättades ur så snabbt :(.
Blev inte alls samma grej då.
Nä nu får det vara så här.
Ska visa en bild någon dag när jag är lite snyggare ;).
På salongen träffade jag underbaraste David (kollega i S&O samt numer regissör av SoM) och Andreas (oxå kollega i S&O numer soldat (tror jag) i SoM). Blev en härlig pratstund medan blekningen verkade.
David blev förresten toppen snygg i sin nya frisyr.
Nu ska jag luta mig tillbaka och läsa i min bok.
Karin Wahlbergs deckare är det för tillfället.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Sara Li

Du var jättefin i håret idag tycker jag!

2012-01-28 @ 16:09:16
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Pia

Se här Zara här har du ju fått lite gjort :) så e det ju vissa dagar att då blir det mindre gjort o vissa dagar mera gjort. :) kram

2012-01-30 @ 08:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0