30 år

I dag är ingen vanlig dag, för det är Zaras födelsedag, Hurra,Hurra,Hurra!
Ja kära vänner, idag fyller jag 30 år. Tant? Nja, inte riktigt. Men på väg..
Det känns ärligt talat ganska overkligt att jag är 30 år. Jag har ingen direkt åldersnoja eller ångest över att fylla år, men tiden har gått så fort.. Minns när man var tonåring år och såg att det skulle vara "30+" disco och man tänkte att det nästan var pensionärsdisco.. Nu är jag en 30+... Men känner mig inte alls så där gammal.
Möjligtvis är jag lite tröttare och det hänger lite mer lite här & var men annars känns det som det alltid har känts.
 
I går åkte vi in till "Sommar i City" tillsammans med musikalvänner för att få ite fest kring födelsedagen.
Det är alltid ett säkert kort för att få goa skratt :)
Jag är inte direkt någon firare och det har varit både bröllop & kalas för V&Ä. Detta kändes lagom.
Vi satt i Partyfabrikens tält där deras artister sjöng schlagers, Wisex spelade till dans och Hasse Andersson sjöng Änglahund. Vi hade en fantastiskt trevlig kväll med god mat & dryck..
I dag fick jag fin sång av mamma, Linn, barnen & Anders.. Emil var lite seg men tog igen det senare på dagen.
Vi fikade lite prinsesstårta under dagen och fick besök av svärisarna.
När Emil kom hem efter soundcheck berättade han att det fanns ett paket i bilen till mig :).
I baksätet låg det jag önskat mig, en dramaten!
Hi hi, tantvarning.
Men det är perfekt för mig som har ont i ryggen, nu slipper jag konka kassar från affären.
Men väskan var ganska tung... i den låg nämligen ett paket till...
I den låg något som jag velat ha länge men inte direkt pratat om. Kanske en gång..
En kaffemaskin, blev så glad att jag jublade!
Här hemma är det bara jag som dricker kaffe, så det är perfekt att bara trycka på en knapp!
Love ju Emil!
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Låter som en superdag Zara! Äh inte e du tant ännu :) bara ungdomen :) Snäll man du har så förstår att du blev glad o perfekt med kaffemaskinen. kram

Svar: :)
zara

2012-07-13 @ 08:13:22
Postat av: Sandra Aronsson

Grattis i efterskott fina du!

Svar: TAck fina du!
zara

2012-07-15 @ 09:45:17
URL: http://aronssonsandra.blogg.se
Postat av: Linda

Grattis i efterskott!
Och grattis till Älvin & Vilda med!
kram

Svar: Tack!
zara

2012-07-16 @ 10:34:38
URL: http://lindabt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0