Forts Vigsel

 
Patrik & Sanna sjöng "Nu när jag ser dig/I see the light" från filmen Trassel/Tangel. 
Emil älskar Disney och tyckte texten passade på hur han känner för mig..
Paula sjöng Sareks "Om du tvekar" med country-touch. Låten har följt mig och Emil sedan dag 1.
Krille och jag har spelat ihop i 10 år i Sarek, det betydde otroligt mycket för mig att hans spelade på mitt bröllop.
Vacker bild på vacker svägerska
Nu var det gjort ;)
Regn av ris...
Finaste tärnorna
 
Detta var sista delen av Vigseln, sedan kommer lite dukning. När jag fått porträttbilderna ska jag även visa några av dom. Porträttbilderna är tagna av Emils duktiga syster, det betyder mycket.
 
Alla bilder jag visat hittils är tagna av Jonatan Månsson.
Vill ni anlita honom maila mig så vidarbefodrar jag :).
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carin

Fantastiskt fina bilder! Är så härligt när "Lyckan lyser" Har jag sett rätt? Är det prästen Lisbeth Lindehagen som vigde er. Helt underbar person, har träffat henne vid två tillfällen. (dock i sorg)

Svar: Tack!!! Det är helt rätt, världens bästa Lisbeth är det. Är så glad för henne, som vän & präst..
zara

2012-07-21 @ 13:32:15
Postat av: Therése

Jättefint Zara. Kul att se. Gillar verkligen vigselbilden när ni tittar på varandra och skrattar riktigt mycket och hjärtligt. Man ser många "stelt" leende på sina bröllopsbilder, det är väl nerver kan jag tro, men denna bilden fullkomligt lyser av kärlek och glädje!

Svar: Tack!!! Ja vårt bröllop var ganska avslappnat, även om jag var lite nervös ;).. Vi valde att ha applåder, det gör ganska mycket..
zara

2012-07-22 @ 09:58:30
Postat av: browneyedgirl

Vilket brudpar =) Och sååå otroligt vacker brud!

Svar: Tack snälla, snälla du. Vad glad jag blir :)
zara

2012-07-23 @ 07:24:03
URL: http://browneyedgirltjejen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0