Glittrande naglar

God kväll ♥
Ja, ha.. då ligger man nedbäddad på sin sista semester dag. Eller, egentligen var ju semestern slut i Söndags. Men jag började första dagen efter semester med en ledig dag.
Sämre kan de ju bli.
Ångest?
Nej, längtar efter mina kollegor och kunder faktiskt.
Ska bli skönt med lite rutiner igen.
Att jag inte har ångest kanske kan bero på att vi ska till Mallis inom räckhåll, ja det kan vara så faktiskt ;)
 
När vi skulle gifta oss gjorde jag akrylnaglar för att allt skulle va tipp topp.. Har fått lite blodad tand och fortsatte när grannen som har salong annonserade ut att hon ville ha nagelmodeller.
Hon är utbildad i gelé men håller nu även på att utbilda sig med just akryl.
I dag var det dags för återbesök och jag flachade till det med lite brons/bruna tippar.
Jösses vad jag kommer att glittra i kassan ;)
Grannen som har solngen heter Sofie och är extremt noggran & duktig. Hon håller bra priser, så är du sugen gå in här
 
Nej, då kanske de börjar bli dags att släcka de två blå?
So long!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Snygga naglar o ringen passar perfekt till :) Jättefin!

Svar: Tack Pia!! Kram
zara

2012-07-24 @ 06:23:20
Postat av: browneyedgirl

Jättesnygga naglar =)
Så jobbar du med i butik?
Ha en toppen dag! Kram

Svar: Yes! på H&M :)
zara

2012-07-24 @ 07:23:32
URL: http://browneyedgirltjejen.blogspot.com
Postat av: mamma

Läckra naglar, ringen är super fin :))) kram

Svar: Puss på dig mamma!!
zara

2012-07-24 @ 09:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0